nästan som i en dröm

2 dagar i rad nu har jag drömt att jag antingen haft barn, eller som inatt då att jag var gravid.
även om jag många gånger drömt något liknande innan fast nu 2 dagar irad!
mina drömmar är helt underbara. så verkliga! jag har världens sötaste barn och är världens lyckligaste mamma.

det kan inte vara normalt att jag, en 16 årig tjej dag ut och dag in och det mesta jag längtar till är att få ett litet barn? jag har nog längtat efter barn i ett år, seriöst med tankar och allt. fast alltid ändå längtat och tyckt det ska bli kul, att det är något jag ser framemot, men nu är det sjukt.. det är det enda jag i stort sett längta efter och så himla underbart. det kan inte vara normalt? att jag går såhär och längtar, för jag tycker själv det är lite skrämmande..

men jag vet att det inte skulle funka nu, jag går bara i skolan, har inget jobb inga pengar för att änns klara försörja mig själv. och hade gärnat velat ha både pengar och egen lägenhet för att ett litet barns skull. och för min egen. det är sorgligt, för det känns som det är framtiden, länge tills dess.. och jag går ändå och längtar efter barn. det är väntan som är det värsta..

haha det kanske är konstigt? men så är det iallfalll.. får helt enkelt vänta tills den dagen kommer som antagligen inte blir dom närmsta åren, alltså tycker jag lite synd om mig, för man ska väl inte behöva gå och längta såhär.. men det känns inte riktigt normalt, dom flesta känner sig väl redo för barn när dom är närmre 30..


på tal om något annat, imon åker familjen plus tobbe till malmö för konsert, mest shopping för min del och hockey. ja hockey, khks första match, i malmö. som pappa och bro givetvis dra med oss på! men shoppingen ser jag mest fram emot, vill ha så mycket nu! bara längtar. och ska bli underbart att tobbe följer med också.
ha det fint. tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0