man kan ju drömma!

kom på att jag inte hade med det "viktigaste" i förra inlägget, eller det som gjorde själva rubriken.
grejen är att jag vill ha så himla mycket just nu!

- en svart jeanskjol
- tiger army linne
- gatans lag linne
- perkele från flykt till kamp (skiva)
- pitbullfarm (skiva)
- baseball strumpor
- tatuera mig
- nitar
- en massa bandtygmärken
- backyard babies senaste (skiva) som jag faktiskt till allas förvåning inte har, jag borde ha den!!!!

fick ett återfall. var längesen jag lyssnade på backyard babies, och självklart ska jag ha deras senaste platta! jag ska beställa den plus dom andra skivorna, när jag har råd. men kläder vill jag ha mycket också! men skivan, den ska jag ha. och alla vet att en dag så är det Nicke och jag (Förlåt tobbe). haha



snart sticker jag och träna, spännande. första gången på 1 och ett halvår? ... det ska bli rätt skönt ändå!


Kommentarer
Johanna

jag gillar faktiskt inte BYB :D aldrig gjort. Bara typ någon låt.



Men åh träna, vill jag med nU!

2009-09-03 @ 11:28:06
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0