jag vill kliva av

trots negerboll-baket precis har jag ingen ork, ingen lust för något. Jag är så trött på skolan och vill bara få ett slut på det, 2 år kva.. jag orkar inte det. kan inte koncentrera mig, engagera mig eller har någon motivation. samma sak dag ut och dag in. jag är så trött på detta. behöver en paus!

jag förvånas av att jag fortfarande kliver upp enkelt och utan problem på morgonarna, men ångesten och det andra kommer alltid framåt eftermiddagen förmiddagen, när en eller antingen 2 lektioner gått. jag koncentrerar mig inte, blir bara tröttare och får oftast ont i huvudet. vi har knappt gått en månad men jag är så trött på att, vet inte vad jag ska ta mig till. sitter på bussen påväg hem, blir trött av resan, tar trots allt en halvtimme ungefär med mycket folk och en massa prat.

det var förra vekan då vi kom igång med text och dessutom valbara kurser med, dagarna bli mycket längre och jag blir tröttare. om dom hade vatt korta och inte så intensiva, lektion efter lektion. hade jag kunnat göra bra ifrån mig och koncentrerat mig, tror jag.. det är vad jag känner nu iallafall för det är även jobbigt att hamna efter och måste ändå göra klart grej förr eller senare.

men jag orkar inte. det är verkligen 2 år kva att prestera, och sedan direkt ut i arbetslivet. det här tar kål på mig alltså. inte att jag är stressad, även om jag kan bli det. så jag kommer antagligen inte gå in i väggen. men jag blir deprimerad. tappar både lust och ork, vilja och skiter i allt.. just nu orkar jag inte bry mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0