helt borta

gick tidigare från skolan, orsakade lite grejer som gjorde att jag inte orkade vara kva sista, behövde ha annat och tänka på. gick ner och tog tåget till Tobbe, där jag nu sitter vid hans dator och väntar på att han ska komma hem. jag saknar honom!

försov mig imorse.. hur jag lyckades med det, vet jag inte. minns att jag sa igår att vi började halv 10. men vad tänkte jag med när satt och åt frukost samtidigt som bussen jag borde tatt gick. allt snurrar i min skalle.

imon har vi naturkunskapsprov, och det gör att inte bättre. jag har inte pluggat någonting, får se hur det blir med det.. är hos tobbe som sagt, blir det något gjort? är frågan. men då är jag säker på att jag isåfall får det "mer" gjort om jag är här, än hemma.. för där blir ingenting gjort kan jag säga! vill bara skita i skolan imon, jag orkar inte, ser ingen mening att gå dit. har bara 2 lektioner, (1) + prov som det antagligen inte kommer gå bra på. för jag hatar naturkunskap, och kände att jag kan vara nöjd med ett ig i det.. för jag har aldrig gillat det, förstår mig inte på det helt enkelt. blir rädd för mig själv. och i stort sett, allt annat? det är inget ämne som får mig att må bättre psykiskt om man säger så..

tänkte ha mina cheap monday jeans som jag visserligen köpte sommarlovet mellan 7an och 8an, men som jag älskar och använde i stort sett hela första året på gymnasiet,... men nu ska jag komma till saken, tänkte som sagt har dom idag, för att dom var försmå innan (och jag tycker. eller fått för mig att jag blivit smalare.) men nej inte det!  men det var i stort sett omöjligt att få på sig dom. 10 centimeter mellan knappen och "hålet". lagom deprimerande..
det får mig att inse att jag måste göra något, för om det fortsätter såhär kommer jag bli överviktig innan jag fyllt 20-25 tror jag. sorgligt men sant. hatar att det är så mycket att tänka på, samtidigt som jag kämpa för att må bra måste jag dessutom tänka på skolan, kompisar, familj, fritid, och tillsist träning.. tiden räcker inte till. men jag måset sluta nu för detta är verkligen inte roligt när kläder jag älskar bara ligger i garberoben, för att jag inte får på mig dom längre.. jag hatar det.

det behövs en förändring, för mitt självförtroende med och vet att jag hade mått bättr om jag bara fick bort lite "av mig".. inte så konstigt att det är som det är när jag inte tränat på ett år merän det. men det ska bli ändring på det! är lite rädd för att fråga mamma och pappa om kort till friskis bara. men får väl göra det någon dag när det passar sig!

hey ho.


Kommentarer
Johanna

IDAG VA DAGEN, GRATS TILL FRISKISKORT :D

2009-10-07 @ 01:07:52
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0