GE MIG DETTA NU!!!!



Jag vill ju så gärna ha, tänk till mitt lilla barn som förhoppningsvis kommer någon gång i mitt liv iallfall, en fin liten baddräkt, och den fina bodyn, och skorna till mig, ascoola är dom ju! <3 så fina.
och plåster som ser ut som toast, eller bacon, kan inte bestämma mig!  dom är så häftiga.
men jag måste iallfall ha leopard pluggarna och dom med körsbären, för nya pluggar har jag inte haft på merän ett år... om inte mer? och det börjar bli tråkigt med vanliga icke speciella! så pluggarna ska jag iallfall ha, inte dom zebra, tog bara med dom ändå hehe. åh vad jag vill beställa roliga grejer!!! kläder och allt möjligt.

ÅH JAG VILL HA! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0