min helg 1 2 3

hem kommen efter 2 nätter i malmö och en hos älskade tobbemannen!
fredagen började med en lite småseg konsert när vi väl kom fram till malmö, Strindbergs. ett gammal punkt band som mamma lyssnade mycket på i sina ungar dar, mest därför vi följde med. och som tur väl var hade vi inte lagt ut några pengar på att (för det vore det inte värt haha) vi var uppskriva på gästlistan (något att skryta om kan endel tycka) vet inte vad jag tycker.. men jag som inte är så förtjust i Johan Johansson som spelade.. (trummis i KSMB) och Caj Karlsson som vi var där med, så tycker jag inte det var så stor grej! men men.
äntligen tog kvällen slut och vi fick krypa ner i den trånga lilla mysiga lägenheten familjen plus tobbe. 4 pers fanns sovplats till 3? plus extra sängar.. och mamma sov på golvet. frivilligt!

lördag blev det shopping, ja jag som åkte dit med mina 2000 kr kom hem igår då med minus i fickan.
mamma tvingade på mig ett par skor, eller tvingade.. hm jag behövde det helt enkelt. 700 spänn borta poff sådär! hejdå. sen hittade jag Social Distortion linne som jag bestämt mig för att köpa.. och insåg inte priset förens det var så gott som mitt och ett rött leopard linne som jag inte kunde motstå. hejdå 600 spänn där.. tänk att ett linne 300 spänn, och det andra lika mycket.. jaja. finns det inget annat som duger får man slå till, därmed blir alla rikare och äger mer kläder än mig, synd :( men men jag är nöjkd med linnerna, det får överväga?!
hittade en ny plånbok (behövligt) vit med röda körsbär, söt som socker. 129 kronor hej då. skärp på monki, eller skärp.. ROSETT måste man väl säga? en liten rämm med en världstor rosett! 80 spänn, som hittat. rosetter är ju fint hihi.

och jag som gått länge och funderar på färga blond slinga, förtjusande avundsjuk på folk som har fina blonda slingor en på varje sida eller vad vet jag.. hittade iallfall en VIT extencions slinga ascool 49 kronor, det gillar jag!
hm.. kan knappt komma på om jag hittade mera.. men dyrt blev det iallfall.

om jag kommer på något mer som jag köpte så ska jag skriva upp det! johodå fortsätter till berättelsen om helgen, lördagen gick mestadels åt att handla. men vi var trötta vid 3-4 tiden. då tobbe och jag vilade och vaknade till vid 6 då vi skulle hälsa på mammas kusin. myucket trevligt. god mat och snack, umgås och bara har det trevligt så såg lördagen ut.

söndagen ännu lite shopping och i första affären, barabarabappaow, hittade jag en baseball jacka, vinröd och lite vit. (kommer bild när jag orkar, om jag orkar) men jag är sjukt nöjd, 1000 spänn. så det får bli avbetalning på det.. gillas inte. hehe. men gillar jackan. sen blev det min första hockeymatch att se, ever. mycket roligt slagsmål, utvisningar och avstängda. det är ungefär matchen i helhet, khk förlorade.. och nu känner jag det blir väldigt mycket text, och det har jag dessutom hört att "en bra bloggare skriver inte långa inlägg utan korta konkreta, enkla" men känner jag krånglar till det mesta! ;)

nu får det bli bilder.

  

fick en burk av mamma, mint tabletter. mums men ville mest ha burken!
plånbok (dåliga bilder jag vet, men tog med mobilen, jajaajjajajja)
rosett (skärp)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0