snörusk och jobbsökande

Det snöade ute idag, och svinkallt så det finns inte! alltså måste betyda att vintern är påväg... påväg ja, men det mest frustrerande är att det snöar redan i oktober!!! och är kallare än någonsin,....... Jag tror inte på det där skitet om växthuseffekten! isåfall borde det inte snöat redan i oktober och det borde varit varmare i sommras... det där är bara bullshit!

Jag lämnade in CV på hemtex, dom var mycket trevliga och frågade när jag kunde osv.. verkade som dom behövde lite senare så det känns perfekt, blev väldigt pepp på det nu!!  och gav ett till kusinen som skulle ge till sin chef på restaurang då, spännande detta. Var även på HM men ska fixa grej på internet osv, dom tog inte emot CV direkt i affären.. funderar även på att lämna in på privat dagiset som är nyöppnat här i hässlegården.. jag gillar ju barn, det vore för mysigt. men mest av allt hoppas jag på Hemtex nu! ... :) framåt jul och mys...

Ikväll bär det nog av till gymmet för att träna, där jag iförsig tränar kondition mest och sen något mer vad jag känner för att. lovat mig själv att komma igång nu, så det ska bli kul. blir stressad av allt bara och att det ska hända så mycket.

kommer inte med så mycket intressant nu för tiden. men men vad mer ska jag säga, att jag är jätte tatueringsugen? nää,, det vet ni vä l redan... CIAO:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0