muffinsdags

jobbig helg.. men men snart dra jag in till ungdomsmottagningen! och skolan.

Najje har ritat min muffins i 2 olika exemplar, fyfan vad duktig hon är ! :D
 

sjukt snygga! jag funderar på den feta texten, alltså inte skrivstil. gillar den texten mera, fast den andra är sötare på något vis. och tror jag vill ha den där lilla skuggan under muffinsen med! och körsbäret är ju gudomligt, åh den har hon gjort bra! ..visserligen har hon gjort allt bra. men gosh, åhhhhå fint! och rosa färg på muffinsen skare va, DE Ä NICE!!!!!!



Kommentarer
Anna

åh, tjusiga! Blir detta nästa tatuering efter diamanterna och pappa-tatueringen? :D

2009-11-16 @ 21:49:31
URL: http://capturethis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0