kort å gott

Nu är det bara en dag till tills min baby kommer hem, och jag längtar efter honom! .. det har inte gått att smsa, eller han har iallafall inte fått mina sms, och det känns lite jobbigt. jag trodde faktsikt jag skulle sakna honom mer än vad jag gör, fast jag saknar honom väldigt mycket!! men jag har haft grejer att göra helt tiden, så det är inte så att jag bara gått hemma och väntat.  men inatt när jag sov, eller rättare sagt, jag var halvvaken och lyfte min arm för tänkte lägga den om tobbe. men då rycktes jag till av att jag slog handen i väggen, och hur kunde jag inbilla mig att han låg där? jag skämdes nästan lite när jag kom på att.. men han borde bli glad. tycker inte om att sova utan honom.

var på mamma mia musikal i torsdags, min brors klass hade gjort en. och den var riktigt bra! förvånade mig faktiskt. träffade även malin miss von chill där, mycket trevlig. och snygg har hon blivit den där! :)

ikväll blir det mys hemma bara med familjen, köpte cry baby idag, som jag velat se såå länge! och imon börjar höstlovet. underbart. jag behöver verkligen det! riktigt skönt. dock tandläkaren och optikern inbokat.. typiskt nu när det är lov. och till helgen blir det la halloween fest? Cheers.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0