CV dags.

känner mig duktig. skrivit ett helt okej CV som jag imon tänkte lämna in på en massa olika ställen, restauranger som affärer.. :) behöver pengar, och skulle vara kul att spara så jag kan flytta hemifrån någongång och tatuera mig när jag fyller 18. jag är rätt så pepp på det nu! :D men förstår inte hur man ska hinna med allt, pojkvän, träna, jobb och fritid, plugg om det är så.. det är så mycket. längtar tills skolan är över så jag bara kan jobba och tjäna pengar (Fast helst inte jobba alls..) men men.

känns lite jobbigt bara att komma dit och fråga typ : hej jag skulle vilja lämna in ett CV och kolla om ni hade något extra jobb.. eller vad ska man säga egentligen ;O usch läskigt. det är det värsta, vad dom ska få för intryck av mig osv.. det återstår och ser . läskigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0