SÅ DET SÅ

nej nu vill jag göra något, pierca mig.. färga håret eller i stort sett vad som helst!
känner mig jätte tråkig. får nästan lite panik. vad ska jag göra? jag vill tatuera mig.. men det ska jag visserligen snart. får in till tatueraren någondag och säga att jag ska göra hästskon istället för ankaret, kanske får bli imon. jag längtar som fasen! och desstuom ska eller jag har HÖRT att studiebidraget ska höjas nästa år, alltså i januari tror jag? om ca 2 månader. till 1400, det är inte mycket. men det känns bra! underbart helt enkelt.

köpte visst en "väska" igår, fast visserligen är det en neccesär, men det syns inte.. och "tanten" i kassan tyckte jag var så söt, så fick nästan den 100 kronor billigare. vilken tur jag hade! så nu har jag 60 kronor kva denna månaden ungenfär...

jag har inet börjat med en ända julklapp! :O Det är förfärligt faktsikt, när det gäller mig. jag älskar köpa julklappar brukar börja redan i september eller oktober. men det har nog med stämningen, det känns inte som jul. det var ju sommar nyss? allt går faktiskt så himla fort...  tänk snart är jag kanske 80 bast? VAAA...

neh nu ska jag ner och dricka äppeljuice ännu en gång, för att jag älskar det <3

dessutom mina vänner, är det tråkigt att både Elin, Annie och malin är sjuka.. det är tomt i skolan utom dom :( tur jag har anna. som visserligen var hos tandläkaren idag.. på tal om det ska jag till tandläkaren imon. nu är det snart helg igen. hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0