mina barns kläder

varför finns det så fina barnkläder? varför finns det så mycket fint. som jag inte kan använda nu? .. kolla in dessa fina barnkläderna , och det är bara LITE av vad jag hittat. åh jag vill ha barn nu, jag vill verkligen det... mina barn hade varit dom finaste barnen. åh..

    
 
VERKLIGEN världens finaste klänning.ååååååååh. sån ska lätt min lilla flicka ha! och den rödvita skjortan blev jag alldeles förtjust i också. och den rödprickiga skafsen att ha i håret... åh hade varit roligt om mitt barn plötsligt hoppade ut ifrån mig? eh ja! hiihi.. åh, skorna älskar jag också och den sista lilla söta dräkten! ååh. herrejösses.. får nästan tårar i ögonen och önska jag kunde beställa allt detta nu.. verkar som jag bara ska ha tjejbarn, men det ska jag inte.. skorna, poker skafsen och linnet kan en kille även ha. åh att jag änns sitter och kolla efter kläder.. det känns rätt patetiskt. hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0