lalalala..

(kanske) nästa vecka ska najje tatuera muffinsen på mig. riktigt nice. sen har jag tid hos micke den 27e då jag skulle göra ni vet likadant ankare på vänster som jag har på höger, men det är ändrade planer. min pojk som har sådan fantasi kom med en ny ide och den gillade både mamma, pappa och jag. så jag tror jag dra till micke någon dag och berätta det, och frågar om han även vill göra en stjärna på min axel.

muffinsen som antagligen blir nästa vecka. istället för ankare, hästsko och klöver. och stjärnan. som antagligen blir blå där den är vit på bilden.
  


andra som jag kan tänka mig.

  
den emd piraten kan bli så jäkla fin med en grön pappegoja och en massa fäärg :D captain em, hm. . jag gillar pirater.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0