höstlov

oj. det var en vecka sedan jag skrev sist, och har väl inte suttit mycket vid datorn sen dess. iallafall har jag haft höstlov, som visserligen är sista dagen på idag. känns förjävligt. jag längtar redan till jullovet.

mest varit med min baby i veckan eftersom han varit i dublin hela förra, mest myst. men det gillar jag! bowlat med familjen för farfar fyllde år, tobbe vann... ätit god mat och inte hunnit träna på hela lovet, dåligt. handlade snygga höga blåa jeans som jag även sytt in i dag, dom var chinos modell, men jag vill ha 50's. sydde iallfall in dom och nu är dom perfect!  handlat 3 olika röda nagellack för 50 spänn på torsås marknad i fredags, det var det enda bra med den marknaden.
ska även få glasögon nästa vecka. var hos optikern nu i veckan. det blir ett par rätt så smala men ändå breda? svarta och lite brunfläckiga. det närmaste leopard dom kunde komma..

igår var det halloween fest, som sagt jag har rätt mycket att berätta. kan ta lite bilder från det olika.
när vi var och letade halloween klädsel blev det lite annat secondhand shopping med, en korsett, förstår inte hur man kan leva i det.. jag får svårt med andningen bara jag haft på mig den i 5 min :D men det vänjer jag mig väl vid... ehhe och även ett leopard linne. mm. men som sagt , bilder kommer. ps. jag älskar dropkick murphys

     

blogg vill inte vara på min sida idag. det går inte bra att ladda upp så det får räcka med dessa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0