hejhej hemskt mycket hej

skolan har dragit igång igen, det är inte roligt.
imon ska jag vara mässvärd på gymnasiemässan, kul med lite annorlunda för skolan är ju för tråkig.

det var äcklig svampsoppa i skolan idag så jag är döhungrig. har ringt till bup, men var lungtstängt så ska ringa sen igen för jag känner inte för att komma dit idag.. har inget att prata om och jag mår faktiskt helt okej nu.

har inte så mycket att skriva om. jag är hungrig, tror jag blivit smalare. haha... och idag är det exakt en månad tills jag fyller år! snartr har babe och jag ett år . underbart. därför får ni bilder på oss. ♥puss

eller föressten det får ni inte för skolan datorer är åt helvete. hejhopp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0