The Liptones

hej hej monica var rubriken för förra gången inlägg, det bara blev det för jag inte hade något bättre och komma med och för att jag lyssnade på låten, men sen när jag var färdig lyckades jag får reda på att det var Monica som hade namnsdag den dagen, det tyckte jag var komiskt! roligt.

nu har jag fått tillbaka datorn, som vatt borta en evighet faktiskt.. uppdatera min ipod om på nytt (ÅH NEJ MIN MUISK ÄR BORTA :((((()  men annars mår jag bra. hade nationellt prov i engelska dag, som dock det gick skit på, antar jag, det var skitsvårt helt enkelt, och hörförståelse som det också var, jag drömmer mig bort och helt plötsligt ska jag svara på frågorna, och jag lämna inga blankrader så det blir hittepå alltihop!

klara redan vid halv 11 då jag gick på stan en runda med brudarna, Elin, Anna, Mims, Carro och Cornelia, fikade och hade det trevligt pratade och ni vet. köpte även "inpackningen efter dusch" såntdär för att håret inte ska bli slitet YOU KNOW. japp mitt hår har börjat bli rätt slitet, men med tanke på hur längesen det var jag klippte mig borde jag nog acceptera det.. men jag vill ha långt hår. men men nu får jag fortsätta lägga in låtar på ipoden och inte skriva mer är lite små irreterad och så där. ha det nice!  lyssna på en låt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0