solsken

det blidde grillpartaj hos mimsen i lördags som blev lyckad, och bra.
här kommer några bilder, från mimsen blogg och tyvär vet jag inte hur man gör såhär klicka här! och då lyckas man komma till hennes bilddagbok, men [email protected] iallafall.


 Anna och Jag

Bergman, Wick, Macc & Gusten

Och idag måndag blev det en lugn dag i skolan, av en lång sovmorgon som varade tills klockan ett befann vi oss i skolcafeterian en timme för att kolla på en spelning, inte så jobbigt, sen drog jag och gänget, Anna, Elin, Mims, Annie, Carro, Cornelia och sen någrra estetvänner till annie och satte oss i hoglands, mös åt glass eller jag åt mcdonals för jag hade inte ätit något och mös gjorde vi, sedan bestämde vi oss eftersom vi är lediga imon att vi skulle dra oss ut till långö och grilla, det gjorde vi också, mysigt så länge det varade. av att sitta där inte merän 2 timmar så började det blåsa som fasen och vi såg hur det regnade lite längre bort, vi bestämde oss för att dra in till stan där hängde vi ett tag satt utanför lidl och mest "chillade". ohyeah!  helt plötsligt var det storm, och jag befinner mig på hemmaplan iklädd morgonrock, det är mys. och nu funderar jag på att krypa ner och sätta på en film. imon är vi som sagt lediga, jag ska färga mitt hår, svart igen, och sedan får jag ser vad som händer! 
här är även mimsen bilder igen.

 
jag och Anabanana.
 

ÅH JAG BLIR SÅ IRRETERAD! NU HAR JAG TILLBAKA DATORN (visseligen är det bra) MEN INTE ETT JÄKLA PISS ÄR KVAR, DET VILL SÄGA, INSTALLERAT!!!! DÅ MENAR JAG ALLT FRÅN MICROSOFT WORD TILL ATT JAG KAN LÄGGA IN MUSIK PÅ MOBILEN!!! VAFAN ÄR DETTA? DET ÄR VÄLL INTE NÖDVÄNDIGT VIS SÅ ATT JAG MÅSTE LETA UPP DOM JÄVLA SKIVORNA SOM JAG INTE ÄNNS VET EXISTERA FÖR ATT KUNNA GÖRA DETTA! åh.  HEJDÅ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0