om du har tid, läs

vad glad jag blir när folket kommenterar, det händer inte ofta, men när det händer blir jag glad!

Mimsen det är klart vi saknar dig i skolan, du är aldrig där längre, nu är det inte länge kva heller, och vi måste skriva klart våran engelska uppsats! och när jag läste din blogg och du påminner mig, min powerpoint uppgift också! jag har ingen aning vad jag ska göra, inte en kamera (jag går media och har ingen kamera!!) och vi ska lämna in den nästa vecka. 

Jag känner att jag börja få lite panik att sommarlovet snart är här, det är så mycket nu på slutet, men ändå ingenting. och lite slapp och lat som man är så ta man det som det lilla lugna, det löser sig.  förhoppningsvis gör det väl det också.
En natt som bestog av inte alls för mycket sömn, sov inte så djupt och vaknade av vartenda sms jag fick, så blev jag piggare och piggare, nu vill jag åka till peace and love också!

Men nu ska jag berätta, igår hittade jag en fiiiin leopard kjol på hm (ja leopard är ju fint) men hade inga pengar, skulle få pengar av Elin igår, men hon var i nättraby, 300 spänn för att hon köpte mina vita converse som jag använt max 3 gånger. och om jag hade haft dom pengarna så hade jag kunnat köpa kjolen. men tobbe som var med mig, jag bad snällt att om han betalade kjolen åt mig nu så får du pengar så fort jag får pengar! men när den var köpt envisade han sig om att han skulle ge den till mig, som en present. för imon har vi trotsallt varit tillsammans i ett halvår, och det är inte illa. snäll han är. men får se om jag slänger upp pengar till honom, får lite ångest annars. jag har trots allt inte köpt något till honom, men jag vill det. dock är det röd torsdag idag och stängt överallt, och full och mysig som han var igår ringde han och ville jag skulle komma ner idag istället för imon och sova där hela helgen eftersom att han är ensam så blir det att jag inte kan köpa något till han eftersom det är stängt idag, och jag hade tänk hinna köpa något imon innan jag åkte ner, och då det hade varit öppet. typiskt. men jag får hitta på något. ibland är min fantasi på topp! och visserligen ibland inte ;)

nu glömde jag helt plötsligt vad jag skulle skriva, vad tråkigt.. det var något smått viktigt, eller viktigt, nää men jag vill skriva det iallfall! typiskt.  vi kan ju passa på att gratta Johanna som fyller 18 idag, Grattis!
och varför inte grattis på mig och tobbe som har ett halvår imon.



om jag kommer på vad jag ska skriva, så återkommer jag! trevlig helg.



Kommentarer
sadadsadasdas

fan va ful. du kan blir fin om du byter stil.. just nu liknar du Tauren från wow

2009-05-21 @ 15:33:36
URL: http://dasdasdasdasd
Johanna

åååh så vänligt av dig Emma, tack så hjärtligt för ännu ett grattis. Jag gillart ;)

2009-05-23 @ 13:12:35
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
Johanna

men vem är tönten ovanför mig :....|löfsfb?!

2009-05-23 @ 13:13:23
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0