Nó Shame

drog mig till skolan klockan 8 idag som vanligt, i ösregn. kommer dit och inse att man är ledig, det är inte roligt alls! dessutom är alla mina fina vänner på siesta och jag känner mig lite ensam i skolan. jag åkte sedan ut till mammas jobb och tog sista sprutan mot livmoderhalscancer. skönt att har det gjort. Sedan hem och mysa, nu ska jag göra färdigt powerpoint uppgiften som ska lämnas in imon, visserligen är jag redan klar man ska göra en liten finskjustering, lägga till en hyperlänk. hur man nu gör det..

vilket cp väder det är, spöregnar, solsken & blåst, åska, regn... suck

imorgon är det fredag igen, då passar denna myslåten in! älskar den.
det blir lite morsdag firandes med mat hos mormor och morfar imon, sedan på lördag blir det rasslepunkrock. jippi! det jar ser mest fram till just nu är att se Perkele, men tobbe sa att dom inte va nått speciella live, det är lite tråkigt, men ska bli himla roligt ändå!



Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0