när jag bilr 18...

Vi satt igår, hemma hos mormor och morfar och pratade om min syster och kusins 18års firande som snart är här, hur dom vill lägga upp att osv..

jag vet att det är ett tag tills jag fyller 18, suck. december barn också som jag är.
Och vi pratade om igår, jag fantiserade hur kul det hade varit om något riktigt stort band som jag dessutom gillar som skulle spela på min 18 års fest, tänk flogging molly eller dopkick murphys tex, ascoolt ju!
men nu kom jag på andra tankar, hardcore superstar till hasslöfestivalen, och det lyckliga kompisarna läste jag någonstans, dock stog dom inte med på hemsidan, synd om dlk kom till hasslö hade jag velat åka dit! men iallfall hasslöfestivalen dra igång med en börja på fredag och Jolly Maith Craic spelar för hela slanten. OCH Jolly Maith Craic, dom får gärna spela på min 18 års fest. haha om dom fortfarande existera då vill säga.. det är ett Karlskrona band som spelar covers, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Pogues etc (andra bra band).... Så nu vet ni, om ni vill fixa något till min arton årsfest som jag ska bli riktigt jäkla hyper glad av, det vore om ni fixade så att Jolly Maith Craic spelade där, tror inte det är så svårt att fixa heller ;)

http://www.jolly.tornstrom.se/     nu gjorde jag dessutom lite reklam för deras band! varsegod.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0