mycket känslor


vilken dag!
som ni tyvär inte kommer få så detaljerad, för jag är så jävla irrterad, upprörd på alla sätt och vis och att personen/personen jag vill skriva av mig om, kommer antagligen läsa detta så där sket det sig!
(nu kommer jag änvända ordet folk för jag tycker det låter  bättre i detta sammanhanget även om det bara gäller vissa!!) folk är idioter!

(person 1) från vissa att vara patetiska, självupptagna, ingen socialkompetens alls, ser inte sina egna brister utan är expert på att hitta andras och utifrån det knäcka personen för jävligt. eller att inse att man själv inte är perfekt, och att det är jag själv som behöver ändras. vad mer kan jag säga, det är du som behöver ändra dig, som det är nu finns det knappt ingen för dig, så vänta bara...

(person 2) och till andra som är både självupptagna, alldeles för självgoda, går sisådära 10 gånger extra för att hämta mjölk i matsalen bara för att synas, ska alltid vara värst, bara det man själv säger är rätt!   eller personen tycker helt klart att den är bäst, snyggast och vackrast.... det räcker kort och väl!


på tal om annat.
gjorde nationellt prov i matte, som antagligen gick skit, det var inte supersvårt, lite klurigt, men brukar inte gå bra i matte så jaja.. 30 min tog det, alltså halv 9 vart jag färdig för dagen i skolan, men jag gick en runda på stan, fikade med carro och cornelia, sedan till skolan med anna och carro för att käka GRATIS mat vid 11, sedan kom johanna och vi flyttade oss över till cafet där vi satt i 4 timmar sammanlagt ungefär.. nu kom jag hem, klockan är 20 över 4.  händelserik dag, så ser det ut om man inte har mycket mer liv än att sitta i skolan hela dagarna, men trevligt prat iallafall, allt mellan om smink som är testat på djur, är testat på riktigt på djur, alltså att dom sminkar djuren!!! till om vi verkligen finns på riktigt...
ni som jag tillbringat dagen med kan kanske lista ut vilka personer jag menar, även om jag känner mig hemsk som suttit och gjort denna lilla fjantiga bloggen från igår, till en hatblogg idag, men det är inte  så värst mycket hat i ordet som jag egentligen vill få fram. jag är en väldigt känslig människa och kan därmed för mig en liten sak blir till en stor. men det ärsom man säger, så länge personen som blivit kränk på något vis känner sig kränk, så är den kränk!  vad än andra tycker.  alla ser vi saker i olika perspektiv. jag måste säga att jag är en väldigt trogen människa till mina "viktigaste"!.  

puss på tobbe och mamma och pappa idag. och ni andra med okej då! :)


Kommentarer
mimmi

du måste ju erkänna att du har saknat mig också :(

2009-05-19 @ 23:40:27
URL: http://tjabbafetto.blogg.se/
Leo

fyfan du är såklart dunderbäst,ditt skrivande gör att jag besöker din blogg 17.000 ggr om dagen för se om du uppdatert!haha puss på dig sötnos<3

2009-05-20 @ 08:31:12
URL: http://hejpaul.blogg.se/
Johanna

Det va mycket trevligt och jag hade hellre suttit där hela dagarna och snackat skit med er än suttit i klassrummet och kommit på hur mycket plugg jag har!

2009-05-23 @ 13:17:25
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
carro

DEM SMINKAR JU INTE DJUREN :Ohaha

2009-05-24 @ 09:22:33
URL: http://carolinegardin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0