fredagsmys

Roligt med folk som kommentera, tack så mycket!

är det bara jag som totalt älskar den nya olw reklamen, när dom sjunger ... "det är dags för fredagsmys!" den fastnar verkligen och  visserligen tobbe med då, det är vad tobbe och jag gått runt och sjungt hela dagarna nu när jag varit hos honom. vi tycker den är skitbra!

jag har haft det bra i helgen, tobbe och jag har lagat mat, promenerat, kollat på film och bara myst. härligt med huset för oss själva och behöver inte tänka på någonting. att ha en långhelg och ledighet gör ingenting för mig, 2 nätter hos tobbe och nu känner jag att jag behöver ännu lite ledighet för att ta det lungt lite själv. och tur då att det bara är lördag idag!
nu är det bara sommaren jag väntar in, fasen vad härligt det ska bli! visst är det otroligt, 2 veckor till sommarlovet. men det fina vädret har inte riktigt kommit ännu.

ikväll blir det mys här hemma, tror Johanna kommer och kolla robinson med mig.

ha det bra! Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0