det snurrar i min skalle

hej bloggen.
klockan är 20 i 1 om ni undrar. har redan hunnit med att vara på vårdcentralen, skulle vara där 10 över 11 för att jag har urinvägsinfektion igen........ dom ska även ta klamydia test på mig, hur läskigt är inte det. men tror inte jag har det, brukar ha en massa skit och äter medicin alltid för någonting tycker jag, men dom skulle mest göra det för att dom alltid gör det på tjejer och killar i denna ålderns som har problem "där nere" haha fast jag har urinvägsinfektion då!!!

vi är som sagt lediga idag, superskönt. men gör jag något vettigt? nej inte än så länge, sitter vid datorn och är hungrig, sugen på pizza.. men vi har panpizza hemma, och skulle jag verkligen åka iväg för att köpa en "vanlig"pizza eller panpizzza.. nae knappast. men jag är sugen på pizza, och det är jag ofta tycker jag, men äter det aldrig faktiskt. kanske därför jag är sugen på det?  och då vill jag påpeka att när jag är sugen på något så är jag VERKLIGEN SUGEN PÅ NÅGOT!!

sen lyssnar jag på offspring, det tycker jag är trevligt för dom är bra och det ger mig sånna minnen haha vem gillade liksom inte "why don't you get a job?" när vi var små!? ALLA är jag säker på..

solen går i moln, solen kommer fram, den går i moln väldigt länge, den kommer helt plötsligt fram igen.. är det fin väder eller inte? himlen är full med moln, eller som barnen på bussen sa innan när jag åkte "Det är alla änglarnas sockervadd. jag ska bli en ängel när jag dör...." blabla.. intressant med barnprat på bussen, man blir så gladm tänk att man själv va liten en gång i tiden, hade inga bekymmer och man trodde att livet var en dans på rosor. men tillbaka till vädret, det får en att vilja hitta på något när solen är framme, det jag vill komma fram till, men sen när den försvinner vill jag lägga mig i soffan och mysa. jaja vilka ilandsproblem.  färgade även mitt hår svart igen, underbart fint blev det.
hejdå.

men visst är det otroligt att det bara är denna veckan, nästa som består av 3 skoldagar och sen endast 2 veckor kva i skolan, det är otroligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0