ost eller marmelad?

är frågan, när jag ska käka rostmackor. ost käkar jag vartenda morgon på mackan, och rostmackor käkar jag inte så ofta. det är gott med marmelad på, men med ost också. jag kan inte ta både och. för det är inte gott! jag lyckades käka 3 rost mackor, men det fick bli marmelad på allihopa. ost åt jag vid sidan om så länge jag väntade på att mackorna skulle bli klara. alltså vilka ilands problem, men det kan bli jobbigt. när man inte vet vad man vill.

endast 3 veckor tills påsklovet, underbart ju. det är snart. sedan ungefär 8 veckor tills sommarlovet, men det är inte mycket heller om man tänker efter. våren ska komma innan dess, åh vad underbart. denna tiden är bäst på året, eller slutet av skolåret och man börjar bli varm i kläderna, sommarlovet trillar in och man sover så länge man vill på morgonen, gör allt man känner för. så härligt!

jag skulle vilja åka till peace and love.
 en jäkla massa intressant band som jag vill se! men det är dyrt som fasen, och jag tvekar på om mamma och pappa skulle vilja att jag åker upp över halva sverige och går på festival i 6 dagar. det är en annan fråga som jag knappt orkar diskutera om.

sen så sitter jag och lyssnar på Melissa horn nu, är det bara jag som blir ledsen av sån fin musik. jag kan inte lyssna på det vissa dagar, då börjar jag bara gråta. men på tal om att gråta, eller inte på tal om att men iallfall på tal om något annat har jag nu slutat gå till bup, just för att nu börjar det bli bättre väder ute, och det gör mycket för att jag ska må bra, jag har pojkvän och klart då blir man gladare och känner sig ändå ibland att man räcker till. det gör väldigt mycket ska ni veta! det börjar bli bättre tider, allt känns rätt bra just nu. förutom om man ska se in på skola och den fronten, men det skiter vi i :) ja flera stycken har sagt att dom märker på mig att jag är gladare, säkrare. det är härligt att höra. men det kanske kommer en svacka lite längre fram, men då får jag gå dit igen och prata. men just nu är det ljust. och ikväll blir det mys med tobbemannen. det gillar jag!

"man kan inte veta hur det är att vara riktigt glad om man aldrig varit riktigt ledsen!" - min psykolog



Kommentarer
CarroPb

jag tycker mycket om den nya emmma :D

2009-03-14 @ 21:02:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0