komplex!?

jag är så trött på alla komplex man har, sommaren börjar snart krypa sig fram, kläderna blir färre  (på alltså), avklädd, mer hud. jag får ångest. nu ska jag börja ett nytt liv och sluta trycka i mig en massa onödigheter hela tiden. visst har jag sagt det till mig själv tusen gånger.. men jag måste ta vara på min ungdom nu och DET VIKTIGASTE ÄR ÄNDÅ ATT MAN ÄR NÖJD! men det är jag inte nu. men hoppas jag kan bli. så håll käft om ni inte har annat på hjärtat! :) men ni måste innerst inne hålla med mig, spelar ingen roll vad andra tycker. det viktigaste är att man är nöjd själv.  Pusss


Kommentarer
Johanna

word !!!



jag vil inte va tjock en sommar till.



kollade på bilderna sen simons fest igår och ville bara småkräkas ...

2009-03-15 @ 01:38:47
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0