(kommer inte på någon passande rubrik)

känns som helgen var en dag för kort.
vore fint med en ynka liten dag till ledigt, sen är jag redo för skola igen.. ah nu får jag kämpa här i 3 veckor till! inte mycket. tror jag skriver det i ungefär varje inlägg, känns som det. men jag är den skoltrötta typen och den typen som är väldigt bra på att hålla nedräkningar och nu är det endast x antal dagar kva. kollade på Simpsons the movie igår, med tobbman. och den va ju riktigt kul! tycker jag. det är min humor. haha
det här med hum ja, att jag tänkte få kontroll över mig själv lite och får mig att trivs bättre, alltså få bort några kilon, såhär mycket som jag väger nu har jag aldrig gjort.. och det är ju inte kul. så jag måste börja på allvar faktiskt. det går snabbare än vad jag tror tänker nej jag börjar imon istället, eller på måndag, men poff så är det sommar och där står jag med mina kläder på mig på stranden när alla andra springer runt lättklädda. ush ångest.

ps, min nagel som ärca 2 cemtimeter, JAG SKOJJAR INTE! har gått av på mitten, alltså mitt på fingret, INTE ovanför där huden tar slut, utan mitt på, hur man nu kan lyckas med det? det betyder att om jag klipper eller dra lite så gör det ont så in i *pip*, kanske tillochmed börja blöda. men jag kan inte sluta pilla, så det är ett väääldigt jobbigt läge!

ikväll är det BECK igen. wooho bästa programmet i veckan! dock måndag imon igen. bääääjs.


Kommentarer
Johanna

Mina naglar gör typ de hela tiden. på tummarna speciellt.. måla bara på massa nagellack sen om några dagar så går det klippa. man får va lite försiktig nån dag bah :D

2009-03-16 @ 21:36:07
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0