här var det livat!

min dator fungerar inte, och sen så har jag inte tillbringat så mycket av min fritid till datorsittande den senaste tiden, bara tröttnat på det helt enkelt. egentligen har jag hur mycket som helst att berätta, men jag minns inte riktigt vad som va det viktiga när jag inte skrivit ner att när jag velat. i fredags var jag iallafall och fikade med Malin miss von chill, det va trevligt. och fika är ju gott. sedan åkte jag med tobbemannen hem och mös, och i lördags var jag på After Dark, halleluljah! alla borde gå på After Dark, skitkul var det, super bra och ah vad mer kan jag säga. det va underbart! förutom att jag tyckte showen va för kort.. men det är ju positivit, det betyder bara att det va bra. hela showen satt jag fundersam, hur kan perukerna sitta på även om dom svänger 90 varv med huvudet och slår en volt, ungefär. men vad snygga dom va "tjejerna" så att jag blev avundsjuk. och Crister Lindarws kropp, mmmhm! ge mig hans ben. eller hela kroppen? haha snygga va dom! jag va hemma redan 20 över 9 och det va kolsvart i hela huset, jag trodde alla log och sov. men inte, jag tände upp några lampor pappa blev galen och gick och släckte igen, men vafan man ser ju ingenting sa jag!!! sedan på söndar morgon diskuterade vi om det här med "... hour" det här med att man skulle släcka lampor, mellan halv 9 och halv 10. och det va ju därför pappa hade släckt ner i hela huset, haha det förstog ju inte jag. att min pappa va så seriös med det. jaja. nu sitter jag i skolan och gör inte så mycket, jag har inte haft mens på ett halvår, haha neh för jag får sååån jävla värk helt enkelt. men sen nu tyckte jag det va på tiden att "trolldomen" skulle få slå ut. men ångra ångra, värken är ju som jag vet i fan! jag vill DÖÖÖÖÖÖÖ. och så chocklad sugen är jag, så det är synd om mig. det är det, varför just jag liksom? men på onsdag är vi lediga, ska bli jäkligt skönt faktiskt! och jag hittade dessutom en jätte fin topp på hm i fredags, men den va 1 cm kort i magen hahah fyfan. men dom hade inte en storlek större, men får nog in nu i veckan. det hoppas jag för den föll jag för första ögonkaste! jag är schoppingsugen dessutom, tatueringsugen och töjöronensugen. livet är hårt för en medelklass flicka i tonåren som jag. nej plikten kallar och jag har inte mer att tillägga. hej hopp i påsklådan. för det är ju trots allt påsktider som närmar sig.


Kommentarer
Johanna

Fast det är ju inte riktigt bra att hoppa över mensen så länge :O helst inte alls egentligen.



Men jag kan förstå varför när man väl kan.



Dessutom, gör det inte ondare när man inte haft den på sålänge :O?

2009-03-30 @ 20:39:49
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0