åter igen måndag

måndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag................... mhmaaaaaaaaaaaaah hatar måndagar, här låter det som jag hatar allt och inget är bra. höhö men ja, söndagar med. dom 2 dagarna hänger ju liksom ihop lite. måndag, första dagen på veckan och man vet att det är en aslång jobbig vecka framför, tisdagen som visserligen är rätt skön, men sen ska vi ta oss förbi den jobbiga onsdagen med, och sen torsdagen som är superskön. men en låååååååååååååång skoldag på fredagen igen, och sen är det äntligen helg! men dit är det länge tills nu. idag har jag iallfall skrivit lite på min svenska uppsats, det är jäkligt bra. behövdes, och det gick dessutom bra för mig. va längesen jag gjorde något hemma.. även om jag skulle behöva ibland,. men det är så mycket nu, jag är så trött och orkar helt enkelt inte. känns inte som jag har tid.

pratat med hon den där om ivalen med, och 2 av mina val va stryckna på grund av få sökande, så jag fick välja om och har redan bestämt mig, som sagt ja det finns inget roligt att välja om man måste välja ett visst antal poäng för att gå ut, blablabla... så jag och malin, (hennes ival som också hade blivit stryckna) valde, körkortsteori, ja kan ju va skönt att göra det i skolan istället för på fritiden sen och så psykologi a.. men det kanske är kul, vem vet. och sen valde jag dessutom bild, färg och form.    och när vi väl satt där inne och snackade med ivalsdamen, visade det sig att wictor glömde sin jacka där, ah vi upptäckte det lite senare. ungefär 10 min. haha men då skulle hon på möte, så det hängde en lapp på dörren när vi kom ner "Viktor din jacka finns hos Inger Nilsson" HAHA askul. det va det!  

nu kom jag inte på det "viktiga" det va jag skulle skriva idag, för jag är trött fryser och har ont i huvudet nu. dessutom färgade jag mitt hår idag, blåsvart. ah. det va nog 3 månader sen sist, så nu luktar det gott, är lent och ser fint ut. ehe,  ha en trevlig vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0