vad är det för en dag?

ja inte är det min dag idag!

Börjar såklart när jag vaknar, finns inget att äta, eller är jag kräsen.. inte sugen på mackorna vi hade så jag bestämmer mig för kalaspuffar med yoghurt, med visserligen exotiska frukter eller något i den stilen, jag tvekar först för jag tycker itne det är gott med en massa konstiga smaker på yoghurtar, när jag hällt upp och ska börja äta läser jag på förpackningen att det är lättyoghurt? vafan har vi änns det hemma kan man undra..  jaja smakade och åt några skedar, fick slänga för det var inte alls gott. lättyoghurt är som smaksatt vatten blääääääääää. men det löser sig, det får bli med mjölk istället för det fanns ingen annan yoghurt...

ska göra mig iordning, ingenting blir bra. jag känner inte igen mig i spegeln, ovanligt ful tycker jag att jag var denna morgongen haha sminket blev inte bra, håret åt helvete.. och jag gick runt och känner mig ful hela dagen, det är inte alls roligt. och när man väl klivit på bussen vet knappt hur man ser ut för man hade så bråttom att inte hann kolla sig i spegeln innan det sista, ta ner hårbandet och allt var det var när jag sitter på bussen. så har ingen koll på hur jag ser ut.. känns inte bra alls.  (vad fåfäng jag verkar) men jag hoppas ni vet hur det är.

skulle åka in och möta gänget i stan, hoppade på 13 över 1 bussen för vi bestämde vi skulle mötas vid 2, när jag precis hoppat på får jag av elin, hon har missat bussen.. annie hinner inte och anna bakade så hon får skjuts av sin syster lite senare, det visar sig att jag blir ensam i stan i 50 minuter. Booooring! men jag hoppar iallafall av vid Amiralen väntades på Annie och visst det löser sig.

chill dag i parken för övrigt när jag väl är framme i stan. det blev med Emma, Anna, Elin och Annie. vi fikade på 3G. det fick bli någon tårta? bakelse? grädde och maräng med mandariner i (och jag som då älskar mandariner) fyfasiken vilken god! den måste ni smaka, om ni gillar maräng och mandariner förståss. mums längtar efter en redan!
kan kanske bero på, när jag kommer hem ingen är hemma jag är skithungrig, kolla i kylskåpet efter mat där finns endast kyckling i curry sås och jag vägrar äta det för jag gillar inte curry, (det vet mamma så varför gör hon inte utan till mig?) kan man undra. Mamma svarar inte på sin mobil, det är ingen ide att leta i frysen för antagligen har vi inget eller så blir det ett jäkla liv om jag gör något och det fanns något annat jag skulle tatt eller vad som.. får helt enkelt vänta tills mor min kommer hem. jag har ringt henne 3 gånger och för en rätt lång tid sen, hon har antagligen inte sett det heller för då hade hon ringt. jag får helt enkelt sitta här utsvulten och ensam...

tack för mig i hopp om en bättre kväll. ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0