underbar dag

                                   vilken underbar dag, jag ska bli full och glad!

Imorgon drar jag och Ronnebypunkarna till Göteborg, West Coast Riot och Liseberg! det ska bli fint som snus.
Social Distortion på frihamnspiren, Mike Ness i syn, tårar i ögonen och kanske i tanke på att detta är något jag aldrig trodde jag skulle få vara med om i hela mitt liv! det är undebart. Social Distortion, Mikes ness.....  kärlek.
jag laddar med lite Kent (bandet) för att ijag kände för det, och mon inse att jag lyssnar helt på rätt musik, men att pop också är okej ibland.

idag träffade jag Elin, Anna och Emma en lite stund på stan för att införskaffa mig ett hårspray som jag behövde. Medans jag sitter här packar jag lite sakta men säkert, funderar på om jag ska klippa mig lite, nu alltså, ja själv.. topparna och kanske ah jag vet inte, nej jag skojjar nog det var nog bara en impuls tanke haha! eller låta luggen växa ut lite och ha snelugg ett tag, ja det blir nog så ett litet tag faktiskt att det får bli så, alltid enkelt att klippa tillbaka om det är på det viset.

ikväll börjar Allsång på skansen, wooho, det är tradition om något, varje sommar, varje tisdag klockan 8 kollar jag på det! nej nu måste jag packa vidare för jag har inte kommit långt alls. jag ska ha ett par superfina dagar och kommer hem på lördag tror jag! 
 
innan jag hinner avsluta dagen inlägg har jag bytt musiken, det är Perkele nu. så sataaaaaaaaaans bra är dom!
 och visst bli man glad av denna låten, yeehooo! :D imon dra vi!



Oi Oi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0