oboy!

vilket vackert väder.
skolavslutning för bror och hela baletten. jordgubbstårta, gå upp klockan 7 på sommarlovet.. jaja nu sitter jag hemma ensam klockan är snart halv 12 och jag är dötrött!
funderar på vad jag ska göra av min dag, planerade att träffa carro, cornelia och mimsen men får se hur det blir med det! har ändå inget annat för mig så jag är ledig.

imon blir det middag hos Johannas föräldrar, (tobbes brors flickvän).
igår var jag och Tobbe i ronneby och kollade lådbilsrally, alla som skulle ta studenten där raceade. (stavas det racea?) lite små roligt. sedan gick vi och gick och hamnade hemma hos mig tillslut, fast vi gick inte hit.. mormor morfar, moster med man kom och käka lite tacos och glass här, kollade på fotbollen.trevligt trevligt.
vi gick även in i en liten second hand butik i ronneby tobbe blev snygg ´med att par gamla brillor.
ångrar jag inte hade mer pengar på mig så jag kunde köpa dom snygga marinblåa kostymshorten till honom för 25 kronor, hur billigt som helst ju och snygga var dom.. men hade inga pengar ute,. tråkigt.



känns som mina inlägg blir tråkigare och tråkigare, vet inte riktigt vad jag har och berätta, och kameran använder jag inte för ofta, vet jag sa en gång att jag skulle lägga upp flera bilder men jaja. funderar på att krypa ner mig i soffan och vila lite.
ciao.


Kommentarer
Johanna

Jag gillar dina inlägg!



och avundas att du lyckats hålla kvar din käraste, till skillnad från andra .. :)

2009-06-11 @ 12:31:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0