nu är jag trött

efter en tuff dag som denna!

trots åldern har jag och mina vänninor caroline och cornelia åkt moped i stort sett hela dagen, jag blev hämtad vid 1 tiden av carro då vi sedan åkte upp till skogen där hon bor, väntade in cornelia, tog oss till havsjön plaskade lite (ja jag och carro doppades oss!)  inte cornelia.  där låg vi och stekte en stund då vi senare åkte till lyckeby för att äta pizza, gick sedan från ena delen av lyckeby till den andra enda bort till amiralen där vi kollade lite, köpte jordgubbar jag hann införskaffa mig ett par leopard hårspännen och sedan gick tillbaka till mopederna, åkte hem till mig, kollade på mysteriet på greveholm............ då vill jag säga att detta tog sin lilla tid även om vi inte gjorde mycket, 6 timmar ungefär. och sedan klockan 8 nu ikväll var det meningen att caroline och cornelia skulle åka hem så jag fick kolla på mitt allsång på skansen jag vill se, men inte det inte! carros moppe ville inte som hon ville, antagligen var det något cp haha men hon fick punka iallfall. rätt roligt! dock missade jag allsång på skansen. men visst är det kul med lite äventyr ibland, annars vore det för jävla tråkigt helt enkelt... synd om hennes stackars små föräldrar bara som får åka och hämta henne och moppen och sedan betala skadan. haha vilken tjej hon är den där caroline!

aja, jag är irreterad. på allt och alla just nu, känns inte som någonting går som jag vill. det är hultsfred nästa vecka, det är alltså jättesnart! jag vet inte riktigt hur vi ska ta oss dit, planer ändras och folk snacka så mycket. jag orkar inte med sånt.

nu vill jag inte skriva mera hejdå


Kommentarer
carro

ja vilken tjej jag är ;)

2009-07-02 @ 11:17:16
carro

ja vilken tjej jag är ;)

2009-07-02 @ 11:17:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0