impulsiv

fick ett impuls ryck igår, limma fast leopardtyg på kragen på västen, men vi hade inget lim, sprang runt och blev genast lite besviken när jag kommit på en så bra idé och vi inte har något lim hemma. och tid och väntar har jag inte, när jag får mina små ryck vill jag slutföra dom på en gång!
jag vaknade tidigt imorse, klockan är väl tidigt fortfarande för vissa, 20 över 10, egentligen hade jag nog sovit i vangliga fall denna tiden på sommarlovet, men kunde inte sova i morse. då tänkte jag passa på, jag sydde fast leopard tyget på kragen, som även kan vara bra för om jag någondag får för mig att ta bort det är det bara att sprätta. fett nice!
  
vad tycks?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0