hallå lördag?

sommarlov och det betyder ingen koll på dagarna alls. idag är det lördag, men känns inte alls som en sådan. rätt logiskt ändå om vi ska in på sånna tankar.
blev hemskickad från tobbe vid halv 2 idag då han drog iväg och skulle spela fotboll. vi vaknade 50 min innan han skulle samlas så det blev lite stressigt, men bra som man är så fixar det sig ändå! blev en pratstund med hans mor när jag ensam som jag var stog och väntade på att min mor skulle ta sig hela vägen hemifrån och ner för att hämta mig.
vi köpte 3 lite jordgubbar och pizza påvägen hem, nice. blev pizza i tvsoffan och rasmus på luffen på tv. hela familjen satt helt avslagna. mor och far som mådde lite dåligt efter gårdagen, trötta eller bakis?  det är frågan..

igår vart vi då hemma hos johannas föräldrar, käkade god mat lekte lite (mitt lag vann) och pratade. trevligt måste jag säga. ett litet hus på landet med en massa djur och sådär mys. så nu är jag hårig om mina kläder.. (Y)

sommarlovet har precis börjat.. men om man ska börja räkna på när man ska planera saker och vidare, så är det snart slut. tänkte dra till med lite party med gänget. egentligen har vi hela dagarna på oss, men det jobbiga är att inte föräldrarna är lediga.. huset står inte tomt och det finns ingen skjuts om så behövs. helgerna är upptagna ett tag fram över har jag insett, midsommar till helgen, min syster fyller 18 och kompisarna befinner sig på öland, nästa vecka på onsdagen dra jag och punkarna från ronneby upp till Göteborg för att på torsdagen gå och se bland annat Social Distortion, alltså West Coast Riot, och fredag blir det liseberg.. så det ser ut som att jag inte kommer förens lördag den veckan. helgen efter det fyller morfar, min kusin 18 och det blir kalas för carro,cornelia och elin.. sen dra vi till hulstfred, åhåjaj... det är 3 veckor dit, en evighet men inte tid för att träffa mina vänner innan och partaja med dom! ååh.
men det ser ut som det blir något på tisdag, på måndag antagligen träffa emma och ikväll blir det nog bara mys!

mycket jag skrev.. jag som tänkte att jag inte hade något att berätta, men det är ju en annan femma hur intressant det är ;) Ciao!



Kommentarer
Johanna

och jag sitter bara och ångrar mitt val av plats att söka sommarjobb på



haha, hoppas de blir så mycket trevligare än jag tror nu!

2009-06-13 @ 20:02:02
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0