Glad Midsommar

Glad Midsommar allihopa, nu är det midden  on tha summer. alltså mitten? va eller ah?
min syster fyller 18 idag (betyder att hon får göra allt som jag inte får, lagligt) jag är ledsen för min skull.
det blir kalas och party firande med lekar och annat, hoppas på fint väder med. här hemma hos mig.

vad är midsommar för dig? vad är midsommar? för mig är midsommar ultima thule, det har blivit som en tradition. vartenda midsommar, det som går igång är ultima thule. och det passar ju så fint.
jag älskar ultima thule. får man säga det högt? ohjääää för om inte är det idioti. tycker jag.

jag gillar speciellt denna låten. sommaren kommer. sommar är det när solen kommer över östergal, sommar är det när blommor blommar och bin:a bli med barn.. lalalaaaa



för någon dag sedan skrev jag ett sju hundans långt inlägg, om vad jag ville göra innan jag dör och hur mina dagar har varit det senaste. men blogg.se ville ta bort det, fyfan säger jag! det förstörde min dag.

men idag är det midsommar då ska vi vara glada!  men på tal om något annat, nästa vecka åker jag till göteborg det ska bli askul, se social distortion.. mm underbart! men jag längtar till hultsfred som aldrig förr nu (Visselirgen har jag inte längtat så mycket dit eftersom jag aldrig varit där) men nu längtar jag, en hel vecka där. oooh, det ska bli riktigt nice med bra musik härligt sällskap och allt det där. UNDERBART!

FÖR ALL DEL, GLAD MIDSOMMAR ALLA GLADA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0