lonely


Jag behöver komma ut. göra något roligt. inte isolera mig för mycket eller hänga upp mig på småsaker eller möjligen någon viss person. synd att det inte glädje mig att änns komma ut och festa lite med folket här, eller med en massa randoms folk, för att jag är blyg. och försiktig. och inte så värst öppen och social, inte den som inte har så stora krav att jag kan hångla med olika killar varje helg. det har mycket med att folket här är tråkigt, eller helt enkelt inte som jag. och jag säger inte att jag är bättre än någon annan. bara att vi är olika. jag känner mig utanför trots att jag nog inte borde det. att det blir vad man gör att till. men detta är inte vad jag letar efter, jag vill ha mer! bara det att det är inne att lyssna på pop, indie och allt vad det är.. och det är inte jag. ibland vet jag inte vem jag kan ringa, om det handlar om att man inte har en bästis som förr eller om det beror på mig. Jag känner mig ensam. och visst tänker ni nu att jag är en tråkig människa, och visst kanske jag är. men jag hade varit roligare om min omgivning var det! mer anpassad för mig. jag kan skylla på staden, för det finns inte mycket urval av människor här, större delen av dom är precis likadana.

värst vad jag är negativ.
alla dra till emmaboda, tobbe till putte i parken. jag blir ensam hemma en vecka, visst är johanna hemme med. så vi ska bannemej vara trötta på varann efter denna helgen är slut!


Kommentarer
Johanna

Jag är redan trött på mig själv !!! men ska nog se till att försöka bli trött på dig med sig ;);)

2009-07-29 @ 17:25:47
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0