oj oj oj

malin jonasson har tydilgen tappat bort sin mobil, ringde hennes mamma till min nu och sa. inte konstigt man inte får tag på henne, och inte gör detta mig mindre panikslagen!
hennes mamma skulle köra upp snart med en ny telefon, snällt av dom köra fram och tillbaka sådär. och hoppas man får tag i henne nu då! för hur ska vi lösa det annars imorgon? hon har vårat tält vi ska sova i och det är klart inte den minsta campingen direkt.

sånt här blir jag stressad av. och irreterad, för att det funkar inet smsa någon som befinner sig där uppe, det leverars inte, tar as långt tid eller något annat shit. jag blir irreterade på folket, även om det inte är deras fel! :D heheh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0