Leopard & REA = gilla!

Har jag någonsin nämt att jag älskar leopard?

  

drog in på rean med familjen och kollade en runda, hittade leopard bikini på gina tricot 29 kr del. billigt! och snygg ären.
leopard skor på din sko för 129 kronor, också billigt. dock ville jag helst ha dom likadana fast rosa.. men det var väldigt utplockat och fanns inte i min storklek.. men dessa är också coola, och absolut snyggare på!  jag orkade inte plocka fram den visserligen rätt dåliga kameran heller, så det fick räcka med mobilen.

jag saknar redan Tobbe, och jag träffade han senast igår.. men nu är jag mer ensam än någonsin, typ. han är i karlskoga och dom andra är på emmaboda festivalen, alla utom johanna då vill säga. och hon kommer hit och ta med sig hip hip hora ikväll!

nu tänkte jag skicka efter lite grejer också, det från misssmith som jag visat i ett annat inlägg, tygmärken, glassskålar cupcake brickan och kanske något mer. älskar när jag har pengar, då är jag kung i baren!


Kommentarer
Fisso

Snyggt!

2009-07-30 @ 09:43:11
URL: http://fissosblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0