jag vet att du vill veta!

jag listar

Musik: Rancid, nya skivan
Butik: http://www.misssmith.se/osc/
Tidning: ingen
Land: sverige, här jag befinner mig nu och trivs bra förtillfället
Hemsida: cdon.com
Stuff: fyndat tygmärken och skivor
Dricka: coca cola
Äta:
bearneisås (ja, bara det!)
Färg:
jeansblå
Film: nya Harry Potter filmen. 6/5 Toasters (Y)
Saknar:
Gabbi faktiskt, mer och mer för tiden som går
Vill ha: nya kläder
Vill ha2: en ny kropp
Vill ha3: långt hår
Citat: "det blir vad man gör att till"
Sämst: att jag inte hittar några kläder jag vill ha
Sämst2: Alla som är så himla snygga att jag nästan måste hata dom.
Sämst3: att jag växt ur mina jeans, alltså omkretsen.....
Bäst: Tobbe

Just nu: mår jag rätt så bra och har inte direkt något att klaga över, jag har tillräckligt med pengar och det jag saknar mest nu är snygga kläder


Kommentarer
Anna

Haha, tänkte bara nämna att du inte är den enda som växt ur jeansen på omkretsen! Jag har inte haft jeans på hela sommaren, och jag tog på mig ett par häromdan och började gråta för att jag blivit för tjock!

2009-07-24 @ 01:19:30
URL: http://flygsvamp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0