jag skulle vilja ha..

Internet funkar rätt bra idag, och därmed har jag suttit här nästan hela dagen..
kolla runt på allt möjligt, och shoppa så bra igår att jag är sugen på att shoppa vidare!
jag älskar sidan http://www.misssmith.se/osc/ och därifrån ska jag beställa lite roliga saker, men mamma får sköta det där med betalningen.. tro inte änns det går att betala med autogiro och sådant bra förens man är 18.

saker jag måste ha!

  
det är liksom rea nu också, då får man dom 2 glassskålarna för 49 kronor istället för 79. fast jag tänkte ta 4 sånna skålar. och cupcake brickan, den finns här i stan också men kostar 159 kronor, här endast 59. Det kallar jag ett kap!

måste inte ha men vill gärna ha!
 

tygmärken är alltid roligt, och dom där 2 små söta rosetterna kan man sätta på fickor på jeans, tycker jag är roligt. och miss murder är ju coolt att ha på en jacka? inte sant ;)  och 49 kronor är ju ingenting!!

Hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0