festival panik!

nu kom den.
malin ringer, tobbe smsa.. det regnar i hultsfred, spöregna! åh nej säger jag. hoppas det inte gör det någon dag när jag är där, för då är allt åt helvete, alltså ingenting är ju roligt då. man blir blöt och deppig och ah allt blir tråkigt. tobbe befann sig när husvagnscampingen, och malin vid något träsk?
jag in och kolla internet, karta över hultsfred, på deras hemsidag!
inse genast hur STORT DET ÄR ! får panik. 5 camping områden, träsket och husvagnscampingen står inte änns med!! alltså är dom så långt bort så dom inte änns fick plats på kartan??? ÄR DOM LÅNGT IFRÅNVARANN?? hallå svara mig!! jag skulle vilja veta innan, om jag ska vara helt ärligt.  hoppas inte det är långt från campingen och till scenområdet, för det tycker jag vore astråkigt helt enkelt! och om det är långt mellan där tobbe and the gang är och malin och co. isåfall blir jag ledsen. det är ju inte heller roligt, dessutom ska malin körling och hennes gang upp imon. och lär väl inte av alla chanser, om det fortfarande är min tur som gäller att dom råkar hamna i närheten av varandra?

det känns just nu som min vecka kommer ser ut såhär
1. jag kommer inte stöta på antingen mina andra vänner alltså malin körling och hennes gäng på hela veckan
2. eller min pojkvän på hela veckan!
3. hitta tillbaka till mitt tält
4. inte lyckas att inte klaga på att det är långt mellan tältningen och scenområdet
5. skita i att se några band för att jag inte åka gå först dit och sen hit för att det är för långt..
6. och uppe på det kommer inte min mobil funkar så jag kan inte få tag på någon, bli ensam lämnad i leran och kanske tilloch med våldtagen? :( nae..

ÅH NEJ! såhär får det inte bli. annie och jag bestämde oss för att ta hand om varann, kartan skrämmer oss. så får det inte vara. :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0