beställt och klart!

värst vad jag shoppa nu då!!!

Nu vart grejerna beställda från misssmith.se :D WOHO! dock bytte jag ut
  mot  för att jag tror jag uppskatta några körsbär merän att vara en cool miss murder, haha känns som körsbären är mer jag.ochkörsbärs mönster älskar jag dessutom med, hur fint som helst. köpte visserligen ett tygmärke med körsbär på lövmarknaden i stan, det har jag satt på mina jeans, och tygmärket är såå fint, byxorna är försmå.. så jag funderar på vad jag ska göra, eftersom för tillfället då jag inte använde byxorna kommer inte tygmärket till användning.. vad ska man göra, gå ner lite i vikt kanske? jo om det bara vore så enkelt så skulle jag det! får se vad som händer. 6 söta glassskålar, en fin cupcake bricka och lite tygmärken! gud så roligt. :D nu är det bara en egen lägenhet som behövs, sen har jag nästan allt jag behöver där! heeeeh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0