hej du glade här får du en spade!


WHUTTEHELL? bion va inställd i fredags. det är skit det. vi lever väll ändå på 2000-talet får jag hoppas. (ta väck hoppas, även om det lät bra. tänk ung, snygg och sprudlande brud på 60. jaja!) vi drog oss in till storstan för att senare dra oss vidare längre ut än civilisationen räknas in. med besvikelse så, det blev en mcflurry på donken och sedan åkte vi.. till the place called kallinge, far far away.                         men den går trotsallt hela veckan. så det får la bli någon kväll nu va!

mitt yyyrtjusiga leopard linne som jag köpte in malmoe har gått sönder, RIP. eller bandet har lossnat från själva linnet, visserligen bara att sy fast igen. men hjur roligt är det att pröjsa 349 kronor för ett linne som går sönder 2 gången man använder det? HUH!  och det är faktiskt lite jobbigt att behöva ta fram den tunga 80talsymaskinen för att sy 1 ynka cm på ca 2 sekunder.

igårkväll drog jag in till min vän Nikki, yes hon har egen lägenhet där vi samlas ibland och stökar till att. med Ebba, som visserligen drog tidig. Iza, Corre Sjöborre, Malin och Carro. vi gottade till att med fruktsallad och god gammal gräddvaniljglass och så P3 GULD galan`*.   AND IT WAS GREJT!

som ni vet så är leopard min grej. och om ni inte visste det så vet ni det nu!
sitter och dreggla över alla fina grejer som finns att köpa på tradera om man så vill och har råd med att.
dessa skorna vill jag haaaaaaaa!    dock inte bästa bryden på att gå i klacka men det ska väll gå an.
attt bara ha dom och titta på liksom, posa lite i. mmmhmh!


sen den här urgullig leopardsettet med, till min lilla unge (nej jag är inte gravid och barn har jag inte) 
men någongång ska jag väll få det hoppas jag, och då är det väll klart ett leopardsett ska befinna sig i garderoben!
 


MEN HALLELULJAH! jag har ju dessbättre lite mer pengar på mitt konto än jag trodde, så varför inte kolla om jag hittar lite ät nätshoppA? ja dock blire nog inte dom snygga leopard skorna även om dom inte suttit fel. men dom ligger på ett lite för högt pris än vad jag är beredd att ge. suck. men det finns väll flera leopard skor? önska mig lycka till. tack!

ha en trevlig söndag innan morgondagen brakar lös.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0