taggad!

sitter och lyssnar på Die Hunns. måste lyssna in mig på skivan, den är inte bra första gångerna men blir bara bättre och bättre. lite sådär svårflörtad är den. åh jag blev jätte sugen på en ask paradis nu. även jag vet jag inte tycker om allt som finns i den men om vi tänker oss att allt är gott där i. myms. Igår var jag och Tobbe på bio, Benjamin Buttons otroligt liv, mja. den va skitbra och rolig. gå och se den om du har tid! för övrigt är allt rätt bra tror jag, fått tillbaka smärtan i min käke igen, helt otroligt. det va en dag för 4 månader sen kanske jag bara gapade och aaah! ont i käken på vänster sidan, sen har smärtan kommit och gått. nu är den tillbaka igen!  önska bara någon kunde komma och knäcka min käke, hehe skönt. nej men så känner jag faktiskt, men hur går det till liksom och kan de beror på det? ja det vet man ju inte. annars är jag sjukt festivalsugen så det skriker om att. när blir nästa röj? det är januari bara så antar jag får vänta minst 2 månader till..      förrseten har jag tävlat om biljetter till backyard babies den 3 februari i ronneby. haha hoppas jag vinner.
Oh ni mina vänner, i förgår hade jag och Tobbemannen dejtat i 2 månader, haha de ni ;)


WOW LIVET ÄR UNDERBART! jag gick nyss in och kollade rasslepunkrocks hemsida. och fyfan vad glad jag är 29-30 maj är festivalen i år och bandsläpp - Perkele, Gatans Lag, Antipati, Körsbärsfettera, Vrävarna, Drunken Bastards, Sista sekunden, The strung ups, Pinta Facile.            JAG ÄR ÖVERLYCKLIG! dock har biljetterna höjts 200 i år. men vafan 450 spänn är ingenting nu är jag världens lyckligaste människa :D och körsbärsfettera ÅHHHH :D:D:D:D:D
 
nu kan jag inet skriva med vad glad jag är . PARTY! :D:D:D:D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0