tragedy

asså det där med rubriker tycker jag är svårt!

idag kom min skiva, Die Hunns - long legs. den va efterlängtad, nästan så jag tappat längat efter den tillochmed och orkade inte bry mig längre. men idag kom den iallafall. skull fått den av mamma & pappa på julafton, men lite senare än så blev att. men visst det är ju aldrig fel med lite överraskningar sådär ibland. gärna hela tiden.

det är så mörkt ute och allt blir dystert. jag är trött med och känns som det är rätt mycket i skolan nu med, men plugga då? neh alltså ja vafan gör jag inte det för? ush.

♣                      ♣                       ♣                        ♣                        ♣
    

visst vore det härligt med sommar, en brun fin kropp och långt hår.
 
neh nu blire jag ledsen varför började jag tänka på det. jag vill se ut som Bernie Dexter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0