TJÖTA

dagen började med en och en halvtimmes musik som gick kanon. senare ivalsinformation, eller rundvisning kan man väll kalla att. det gav inte ut ett piss. eller visserilgen lite, iallafall när vi tillslut kom till vårt hem, vår skola. den enda jag tycker om haha. ofta man tycker om skolan? eller ahm, skitsamma men thörnströmska är ju bästa skolan?! japp.
så nu tror jag iallafall jag vet vad jag ska välja för ival. musik & kommunikation, sång i grupp och slutligen sceniskt, mask & kostym. visst låter det skitroligt! och det tror jag det är med. frågan är bara, vad ska jag välja i trean när jag redan gjort allt det roliga?? 
mja. förövrigt är jag trött på alla jävla killar, ah alla som alla andra har det jobbigt med. dryga jobbiga tjejer, ja TJEJER ÄR JOBBIGA GREJER! snacka skit om varann bakomryggen när dom egentligen inte har någon aning om varann. bråkar om varandras killar? huh ja, visst kan det va så. lustigt. jag blir så trött jag orkar inte med alla jävla tjejproblem hela tiden.
fan vad enkelt om man ändå va kille!

engelskaprov, samhällsprov, redovisa en nyhet... eh ja det va allt jag kom på. som kommer nu denna och nästa veckan i skolan. men nej jag orkar inte. varför plugga jag inte? jag blir bara arg på mig själv. jag borde det. men orken finns inte där. och neh inte viljan heller. neh trött åp skolan är vad jag är!

ont i halsen och ont i huvudet, förkyld. nej inget är då bra idag! 

en av dom finaste.

Go away from my window
Leave at your own chosen speed
I'm not the one you want, babe
I'm not the one you need
You say you're lookin' for someone
Who's never weak but always strong
To protect you and defend you
Whether you are right or wrong
Someone to open each and every door

You say you're lookin' for someone
To pick you up each time you fall
To gather flowers constantly
And to come each time you call
And will love you for your life
And nothin' more

But it ain't me babe
No, no, no, it ain't me babe
It ain't me you're lookin' for, babe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0