the world behind the float.

jag vill bli blond. ha där ljög jag. men jag vill göra en blond slinga i luggen och vid ena sidan. japp skiter i vad ni säger, jag vill göra det. testa en gång vafan. men hur ska jag göra för att det ska bli bra och snyggt blont? ge mig tips tack.nu

vi börjar som en blogg ska börja!
Idag har jag vatt i skolan, tills 10 då jag skulle va på bup vid halv 11. senare åkte jag tillbaka till stan igen för jag är på schoppinghumör varenda dag! men som sagt, hittar inget. fast hörni, idag gjorde jag det. jag gick in på vero moda där jag annars aldrig brukar vara och hittade ett rött midjeskärp med vita prickar på, brett. fint. 70% rea med. så 30 kronor. supernice. sedan köpte jag den nya modellen av leopardtröjan på  hm, testat säkert 352839023 gånger. men inte velat köpa för det känns som alla ha sånna och då blir jag inge speciell om jag också har en sån likdan leopard tröja som alla andra. men som sagt va detta en ny modell och mycket snyggare än den förra som då alla köpt, hehe så jag har snyggare än alla ni som köpte den "fula" för ett tag sen. känns bra. sen hittade jag en kjol med men den köpte jag inte? köper den imon efter skolan hehe ;) helt vanlig svart. men jag gillade den, skönt tyg och så. satt perfekt. även om jag råkar ha 470 svarta kjolar innan ungefär.

för övrigt har Elin och jag bestämt oss för att dra till hultsfred. jag försöker övertala mina andra vänner, men det är inte lätt ska jag säga.. jag hoppas malin miss von chill hänger med mig, merän allt annat önska jag typ det, hehe japp hon är en kvinna som vet vad hon står på jorden! och så Gabbi, det vore så enormt roligt bara, jag vet det! :)
men om du är sugen på att hänga med till hultsfred, hör av dig! ;)

sen så är det såhär att Backyard Babies ska till hasslöfestivalen i sommar och Flogging Molly till sweden rock, vad är världen påväg egentligen? det undrar man.

sist men inte minst gratulerar vi Pontus Bergman på 18 årsdagen. grattis!



Kommentarer
johanna

Tur för mig då att jag nog ska till sweden ::D:D



ofta dem ska dit för övrigt

2009-02-01 @ 17:54:30
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
natali

Köp Mood's blekning "Ultrablond" för ca 38:-/paketet (den är typ den enda som har väte i sig=starkast/billigast)

Sen köp silvershampoo som tar bort det gula pigmenten, eller en vit toning från shock/blufox eller bara ta en löshårs slinga och limma i så slipper du allt!

TADA - snygg i håret! så går det till =)

2009-02-10 @ 12:20:53
URL: http://bajamajaporr.bogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0