THANX J!

tack så jäkla mycket johanna för att du hjälpte mig att få min blogg lite snyggare.
som alla vet så älskar jag Bernie Dexter, men om ni missat det kan ni ta del av dom fina bilderna på kollaget där uppe.

jag hittade även en fin klänning på någon sida, haha dock jag har redan glömt vilken. men visst va den lite fin!
hade roligt i paint med och klistrade in mitt huvud. hööööööööööööhhö.



NU KOM JAG GENAST PÅ EN SAK TILL SOM JAG STÖR MIG PÅ SOM FAN!!!!
VARFÖR LYSSNAR VARENDA JÄVEL PÅ VOLBEAT I DENNA STADEN? VARENDA LITEN JÄVLA FJORTIS TILL BRATKILLEN PÅ ANDRA SIDAN CENTRUM. DET ÄR FANIMEJ INTE RÄTTVIST. STACKARS VOLBEAT DOM FÖRTJÄNAR BÄTTRE!   och bara för jag kände till dom innan alla andra, jävla assholes! där fick ni.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0