ledsen_tjej_92

JGA BLIR FLY FÖRBANNAD!
sitter och tittar på en massa snygga tjejer med tattoos, och det bara svider i bröstet.
jag vill nästan inget annat än att tatuera mig över hela mig, (nästan) . ja och varför jag vill det är för
jag tycker det är sjukt snyggt och ger en stark och avslöjande bild av personen som bär dem.
det visar vad man själv tycker om och ah.. vad mer kan jag säga. det handlar om att smycka sin kropp!

fyfan. jag decembebarn som jag är ska jag alltså behöva vänta från första januari till 3e decmber för att får göra allt som krävs för att vara 18! men snälla nån kan jag tycka, visst hade jag kanske flinat om det var jag som fyllde år i början av februari och alla mina andra vänner i december så att dom fick vänta nästan ett år längre än mig.
men neH! det är faktiskt inte rättvist. jag menar jag ser inga nackdelar med att det skulle göra något om alla som fyllde arton 2009 fick gå ut från och med den första januari samma år! jag tycker nästan det är uppenbart.
ja jo, visserligen en nackdel. det kanske hade vatt väääldigt mycket folk ute just den närmsta helgen, men visst det är väll jätte bra för alla pubar och där folket håller hus. eller kanske jätte lååång vänte tid på sickboys tatueringstudio vill säga. ja det är tråkigt för dom som väntar, MEN MAN FÅR JU ANTAGLIGEN ÄNDÅ TATUERA SIG INNAN MAN FYLLER ÅR IALLAFALL! alltså inte behöva vänta lika länge. och klart jätte roligt för tatueraren också. så alltså allt har ett ljus i vad som är nackdel med att. alltså ingen nackdel alls! jag tycker det är orättvist. jag menar kommer allt den dagen man fyller 18?
äh, jag förstår mig inte på det där alltså. jag blir så jäääkla besviken.
men glad jag har så snälla föräldrar iallafall att jag har 3 tatueringar. inte alla som har det när dom är 16 år. men ändå! jag vill ha mer. jag drömmer varann natt ungefär att jag är ny tatuerad. det jag är mest inne på just nu att göra är rosorna på bröstet och spindelnät på armbågen. jajjämen, det är också någonting jag velat länge. men nu är det verkligen så bestämt att jag bara gå och vänta på att få känna smärtan!

ÅÅHHHH jag va tvungen att dela med mig av dethär. jag blir så jäkla arg. och bara tanken på att det är 2 år tills jag (antagligen) ska få börja gadda mina armar, jag det är hemskt. det visar liksom inte vem jag är och det är hemskt tycker jag!

tack för att ni läste haha jag är en lädsen tjäj 92.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0