Kär och helt förtvivlad.


ja jag vet inte hur jag ska säga det. vi kan ju börja med att, ja hur ska jag säga detta på ett bra sät...
jag tror inte alla är bisexuella, eller tro. det låter ju fel iallafall. men visst tror jag att alla attraheras ibland av samma kön som en själv. eller kanske inte förresten, bara jag som känner så? jaja.
det där kan iallafall kanske missuppfattas. och jag säger inte att jag är bisexuell, även om det inte är något fel med att vara det. nej för visst kan jag säga att jag attraheras av kvinnor, kvinnor låter löjligt. som jag är liksom inte själv en kvinna än, men nått ditåt. någon gång ska jag väll bli det.
jomen visst. Bernie Dexter, som ni vet. snyggaste människan jag vet! klart jag inte hade bangat på bli fru med henne. om man kan säga så, 2 gifta kvinnor. min fru säger den ena, och min fru säger den andra. ja kanske.


ja någon gång måste jag väll lära mig att acceptera sanningen.
fast nu har jag väll gett upp innan jag änns försökt? ja vi börjar om då.
någon gång ska jag också bli så snygg som Bernie Dexter, jag skämtar inte. jag ska iallafall göra så gott jag kan.
men det känns ju rätt meningslöst att änns hoppas och försöka..
jag kan inget merän att bara titta och önska hur mycket jag vill se ut som hon.
seriöst mina läsare, är hon inte det vackraste ni sett?




(OBSERVERA LEOPARDMÖNSTRET PÅ KLACKARNA :')



nu tänker kanske du, Men Emma skärp dig. vissa är snygga, vissa inte. så är det bara. vissar har tur. men ja är då inte en av dom. eller inte turen som fick självfötroendet och önska jag också kunde bli att en dag. det känns ju helt hopplöst när man får se på sånna här otroligt otroligt vackra människor så det finns bara inte. Nu börjar det bli lite väl drygt när du håller på och tjatar om snygga Bernie Dexter hela tiden. men förstår du hur länge jag inspirerats av denhär bruden eller? nej men det spelar ingen roll.
du är kändiskär. nej jag är kär på riktigt. kan skratta samtidigt som jag gråter och bara vrålar.

om man ändå vore sädär vacker.


Kommentarer
JOhanna

Hon har ju en ganska hot body om vi skall få säga så !

2009-01-21 @ 19:21:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0